עורך דין מחיקת חובות

המצב הכלכלי הלא פשוט שישנו ברחבי העולם, כולל הקורונה שהפכה את החיים לחלוטין, גרמו ללא מעט אנשים לצבור חובות כבדים. לרוב, חוב אחד גורר בעקבותיו חוב נוסף לגורם אחר וכך, כאשר חובות אלה אינם מוחזרים, יכולים אדם או חברה למצוא את עצמם עם תיקים נגדם שפתחו נושים שונים בהוצאה לפועל.  על מנת להסדיר את החובות לצד שיקום כלכלי וחזרה למסלול חיים נורמלי מומלץ מאוד להתייעץ ולהיות מלווים על ידי  עורך דין מחיקת חובות שיסייע לכם בנושא. כיצד עורך דין כזה יכול לסייע לכם? מהו הליך חדלות פירעון? מה אומר החוק החדש לגביו?

עו"ד מחיקת חובות שיעמוד לצידכם

אחד ההליכים המבוקשים ביותר על ידי חייבים על מנת להסדיר את חובותיהם ולמעשה לקבל הפטר- פטור מן החובות, הוא הליך חדלות פירעון.  הביקוש הרב שישנו לכניסה להליך זה גורמת לכך שנדרשים שכנוע ועמידה בתנאים כדי להיכנס אליו. ב 2018 נחקק חוק חדש בנוגע לחדלות פירעון הנקרא: חדלות פירעון ושיקום כלכלי. בחוק זה נראה שינוי קל בגישה שרווחה עד לפני מספר שנים בכל הנוגע לחייבים. ההתייחסות אליהם היתה מזלזלת ואפילו אכזרית, כאל נטל על החברה. חוק זה בא לא רק להביא להסדר החובות מול הנושים כך שיקבלו לפחות חלק מהמגיע להם, אלא כדי לתת הזדמנות שניה לשיקום כלכלי וחזרה למסלול. כך, תוך ארבע שנים אמור הנכנס להליך זה לקבל הפטר הפוטר אותו מן החובות הנותרים. עורך דין מחיקת חובות ייצג אתכם מול ההוצאה לפועל או בית המשפט ויחסוך לכם הרבה בירוקרטיה וסרבול של התהליך.

מחיקת חובות בעזרת עורך דין מומחה בתחום

כדי לעבור את ההליך המסורבל בזמן קצר ובמינימום בירוקרטיה חשוב לבחור עורך דין מתאים. בדקו שזהו תחום ההתמחות של עורך הדין. ככל שעורך הדין מתמחה ומתמקד בתחום זה, כך הוא יהיה בקיא בחוקים ומעודכן בכל שינוי. חשוב גם שהתחושה שלכם מול עורך הדין תהיה נוחה ושהוא ישרה עליכם ביטחון. עורכת דין שלי גרשט וצוות המשרד טיפלו ומטפלים במקרים רבים בנושא וצברו ניסיון רב . בפניה אל המשרד תוכלו לקבוע פגישה ללא התחייבות. במהלכה תמסרו את הפרטים שלכם ותזכו לחוות דעת ראשונית בנושא. משם תוכלו להתקדם להקפאת הליכים משפטיים נגדכם והתחלת התהליך למחיקת חובותיכם במסגרת הליך חדלות הפירעון.

גם לכם מגיע
לישון טוב בלילה

צרו קשר עם עו"ד שלי גרשט:

שתפו תוכן זה:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
צרו קשר עכשיו