עורך דין הוצאה לפועל נתניה

בין אם חייבים לכם כסף ובין אם אתם נקלעתם למצב בו יש לכם חוב שהולך וגדל ואינכם יודעים כיצד לצאת ממנו, כנראה שזה הזמן המתאים לפנות אל עורך דין הוצאה לפועל נתניה או על פי אזור מגוריכם. אם הוטלו עליכם הגבלות ועיקולים המקשים על חייכם או אם נקלעתם למצב בו החייב גורר את תשלום החוב במשך תקופה ארוכה, משרדה שלעורכת הדין שלי גרשט הוא הכתובת. עו"ד גרשט היא בעלת ניסיון רב בנושא הוצאה לפועל על כל היבטיו וסיעה לקוחות רבים לפתור את ענייניהם הסבוכים מול הוצאה לפועל.

עורך דין מומחה הוצאה לפועל נתניה – כל מה שחשוב לדעת

כאשר חייב צובר חובות שהולכים וגדלים, פעמים רבות יפנה לגורמים נוספי לצורך קבלת הלוואה. כך לא רק סכום הכסף אותו  הוא חייב ילך ויגדל אלא גם מספר הגורמים להם הוא חייב כסף. כל שמספר הגורמים להם הוא חייב כסף רבים יותר כך יפתחו כנגדו יותר תיקים, כל אחד עבור נושה אחר.  הליך של איחוד תיקים הינו הליך משפטי הנעשה באמצעות הגשת בקשה של עורך דין הוצאה לפועל נתניה במידה ואתם מתגוררים באזור נתניה וסביבתה. כך כל התיקים שנפתחו כנגד החייב יתאחדו לתיק אחד. הליך זה יקל על ניהול הסדרת החוב בצורה מסודרת יותר. הליך נוסף שמסייע לרבים לצאת מן החובות הוא הליך חדלות פירעון. במיוחד לאור החוק שנחקק ב 2018 של חדלות פירעון ושיקום כלכלי לרבים יותר יש את  האופציה להיכנס להליך ולקבל הפטר, אך כמובן לא מדובר על הליך פשוט אלא על פרוצדורה מורכבת יחסית. עורך די מומחה בתחום יהפוך את העניין לפשוט יותר בכך שיתווך ביניכם לבין לשכת ההוצאה לפועל וייצג  אתכם. הייצוג יהיה גם בהליך הנקרא  התנגדות לביצוע שטר או סכום קצוב: התנגדותו של החייב להכנסת סכום שיק שחולל לתוך כלל החובות שבתיק. הסיבות לכך יכולות להיות טענה לזיוף של אותו שיק או תשלום או היעדר תמורה- החייב לא קיבל את התמורה המובטחת בעד התשלום.

סיכום דבר

כאשר נקלעים למצב בו ישנם תיקים כנגדכם בהוצאה לפועל, הדרך הנכונה היא לפנות אל עורך דין מקצועי ואמין שיכול לפעול במהירות וביעילות בכדי להסדיר את העניין. בין אם באמצעות איחוד תיקים כדי שהעניין יתנהל בקלות רבה יותר, חדלות פירעון או פרוצדורות נוספות הכלולות בכל אחד מהתהליכים עורך הדין יעמוד לצידכם ויתנהל מו לשכת הוצאה לפועל או בית המשפט- תלוי בגובה החוב.  משרדה של עורכת הדין גרשט, אשר מתמחה בתחום שיני ההוצאה לפועל מזה  12 שנים ברציפות, ישמח לעזור לכם. הכנסו לאתר משרדה של עורכת הדין וקבעו פגישת ייעוץ.

גם לכם מגיע
לישון טוב בלילה

צרו קשר עם עו"ד שלי גרשט:

שתפו תוכן זה:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
צרו קשר עכשיו