עורך דין חדלות פירעון

עורך דין חדלות פירעון מומלץ

במצב של חובות הולכים ומצטברים, לא רק סכום החוב הולך ועולה אלא גם מספר הנושים שלהם חייבים כסף. ככל שמספר הנושים גדל, כך העניין הפך להיות סבוך יותר. ישנם מספר הליכים שבאמצעותם ניתן להסדיר את החובות כאשר כמות תיקים בלשכת ההוצאה לפועל כנגד אותו חייב הולכת ומצטברת. דרך אחת להפוך את התהליך לקל יותר ולשמור על מסלול חיים נורמלי יותר היא באמצעות איחוד תיקים כך שכל העניין מתנהל מול המדינה בתיק אחד גדול והסכומים המוחזרים מחולקים בין הנושים. דרך שבאמצעותה יוכל החייב לפתוח דף חדש בחייו היא חדלות פירעון, במיוחד מאז 2019 בה נחקק חוק חדלות פירעון ושיקום ככללי. עורך דין חדלות פירעון מומלץ ייצג את החייב מול ההוצאה לפועל ויסייע לו לפתוח בתהליך ואף לסיים אותו מוקדם ככל האפשר. עו"ד שלי גרשט היא עורכת דין המומחית בכל הקשור להוצאה לפועל ומחיקת חובות, כולל בהליך חדלות פירעון. היא סייעה ללקוחות רבים בתהליך ותעמוד גם לרשותכם.

איך לבחור עו"ד חדלות פירעון מומלץ?

כפי שניתן לשער, לא כל חייב יכול להתחיל בתהליך חדלות פירעון ובנוסף זהו תהליך שיש לעבור בצורה מסודרת. כבר לכניסה לתהליך ישנם תנאים ברורים כמו אי יכולתו של החייב לשלם את חובותיו כעת או בעתיד, כשישנו הבדל בהתנהלות בין חובות עד סכום של 150,455 ש"ח לחובות מעל סכום זה.  מעבר לכך, על החייב להוכיח שחובותיו נוצרו בתום לב ולא במכוון, דבר שאינו קל להוכחה. לשכת ההוצאה לפועל מקבלת בקשות רבות לחדלות פירעון וכמובן אינה יכולה לאשר לכל פונה להיכנס לתהליך. לכן, חשוב למצוא עורך דין שייצג אתכם בצורה הטובה ביותר מול ההוצאה לפועל ויסייע לכם להיכנס לתהליך. כדי למצוא עורך דין חדלות פירעון מומלץ כדאי לבדוק בין היתר האם ישנם אנשים סביבכם שעברו תהליך דומה. אמנם זהו נושא רגיש שלא כל אחד ירצה לשתף בו אך עדיין ניתן לשאול בעדינות. מעבר לכך יש לבדוק את הוותק והניסיון שלו.

הצלחות והמלצות:

התנהלות מול הוצאה לפועל – רק עם עורך דין מומחה בתחום

כאמור, לא כל אחד יכול להיכנס להליך  חדלות פירעון. ישנם תנאים ספציפיים המאפשרים זאת. עם זאת, עורך דין חדלות פירעון מומלץ הוא עורך דין המתמחה בכל ההליכים הקורים להוצאה לפועל. הוא יוכל לסייע גם בהסדרת חובות בהליכים אחרים, למשל באמצעות איחוד תיקים אשר יאפשר החזרת חובות במרוכז ולא התנהלות נפרדת מול כל נושה. מנגד, עורך דין המומחה בתחום זה מייצג גם זוכים אשר צריכים לקבל את כספם ואותם כספים שלא מוחזרים מפריעים להם בקיום שגרת חיים תקינה. עורכת דין שלי גרשט היא מומחית בכל הקשור להוצאה לפועל, החל מהליך חדלות פירעון דרך הסדרי חובות ומחיקתם ועד חוב מזונות. היא תעמוד לשירותכם בכל שאלה או בקשה.

נגן וידאו

מצב של חדלות פירעון הוא מצב בו לאחר שנפתחו תיקים כנגד החייב בהוצאה לפועל, הוא אינו מסוגל לעמוד בהחזרים להם התחייב, אולם אם זה קרה לכם בתמימות וכך ישוכנע השופט בתיק שלכם, הרי שתוכלו בתוך 12 חודשים ובעזרת ייצוג של עורך דין טוב לקבל הפטר מיתרת חובותיכם ולהרוויח את חייכם מחדש.

עורך דין חדלות פירעון המתמחה בתהליך זה ילווה אתכם לאורך כל התהליך. מדובר על תהליך מורכב הכולל התערבות משמעותית של גורמים מטעם המדינה, זאת כדי להביא לא רק להסדרת החובות ומחיקתם אלא גם לשיקום כלכלי. שלי גרשט היא עורכת דין המתמחה בתחום ותשמח לעמוד לשירותכם לאורך כל הדרך, החל משלב הטיפול הראשוני, דרך הכנת התצהירים, עיכוב הליכי גבייה נגדכם ועד קבלת ההפטר המיוחל. לפרטים נוספים אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון.

למצות את מלוא הזכויות בעזרת עורך דין לחדלות פירעון

בשנת 2019 נכנס לתוקף חוק חדש בנושא חדלות פירעון, שמטרתו היא לקצר ולייעל הליכים מסוג זה. כמו כן מטרת החוק היא לאזן בין האינטרסים של הנושים לגבות את כספים המגיעים להם לבין החייב המעוניין להחזיר את חייו בהקדם האפשרי למסלול חדש ומאוזן יותר בו הוא יכול לחזור ולתרום לחברה כלכלית ולא להוות עליה נטל. כאמור כל אדם/בעל עסק עם חובות גבוהים ומצב שבו הוא אינו עומד בתשלומי חובותיו החודשיים, יוכל להגיש בקשה לפשיטת רגל וחדלות פירעון באמצעות עורך דין חדלות פירעון. אם בית המשפט יכיר במצב של החייב ככזה המחייב הליך חדלות פירעון הרי שהוא יאשר את הבקשה והחייב יכנס למעין תקופת הפשרה בה יפקיד כספים בכל חודש לקופת הנושים, יחזיר מחובותיו ככל שהנאמן מטעם בית המשפט יחליט על כך ובשאיפה בסיום שנה של תשלומים לקבל הפטר מבית המשפט ולקבל את חייו בחזרה.

החשיבות של עורך דין חדלות פירעון מקצועי בהליך:

על מנת לעכב הליכי גבייה נגדכם, להימנע מהוצאה לפועל, מפשיטת רגל ארוכה וכן על מנת לגשת בצורה נכונה לבית המשפט, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין חדלות פירעון שילווה אתכם בהליך. עורך הדין יסייע לכם גם מול הנושים, רשויות המיסים וגם בייצוג בבית המשפט. עורכת הדין שלי גרשט ייצגה לקוחות רבים בהליך חדלות פירעון בהצלחה רבה ותעמוד גם לרשותכם.

גם לכם מגיע
לישון טוב בלילה

צרו קשר עם עו"ד שלי גרשט:

שתפו תוכן זה:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
צרו קשר עכשיו