עורך דין חדלות פרעון תל אביב

חדלות פירעון הוא הליך שמטרתו לסייע בהסדרת חובותיו של אדם אשר אינו יכול לשאת יותר בהוצאות השוטפות ובחובות שלו. על פי חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שנחקק ב 2018 ניתן להגיש את הבקשה. במידה ובית המשפט יאשר, הוא יכנס לתקופת החלמה שבה נאמן מטעם בית המשפט ינהל את התיק, יקים את חשבון הנושים ובו יופקדו בכל חודש סכום אותו גזר בית המשפט על החייב אותו הוא צריך לשלם עבור הנושים בכל חודש. בכך הוא יוכל להצליח להשתקם כלכלית, לקבל הפטר מחובותיו או חלק מהם ולחזור לפעילות התורמת לחברה. אם אתם מתגוררים באזור המרכז ורוצים להגיש בקשה לחדלות פירעון, חשוב למצוא עורך דין חדלות פירעון תל אביב שיהיה לצידכם וייצג אתכם מול לשכת הוצאה לפועל. עו"ד שלי גרשט היא עורכת דין מומחית בתחום זה ותעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה.

כיצד עו"ד חדלות פירעון תל אביב יהפוך את העניין לפשוט יותר?

עורך דין חדלות פירעון תל אביב הוא קריטי להצלחה שלכם בהליך. מדובר בהליך שבסופו של דבר אתם רוצים לעבור אותו בדרך הנוחה והקצרה ביותר. לשם כך עליכם לשכנע שהגעתם אל המצב בו אתם נמצאים כעת בתום לב ולהתנהל מול בית המשפט. כמובן שייצוג שכם מול כל הגורמים על ידי עורך דין יעלה משמעותית את הסיכוי לאישור הכניסה להליך ומעבר התקופה עד לקבלת ההפטר בצורה נוחה יותר.  מלבד ייצוג בבית המשפט, עורך דין מטעמכם ייצג אתכם גם מול הנושים השונים, מול רשויות המיסים וכמובן בבית המשפט עצמו ובדיונים השונים. עורך הדין ידריך אתכם מה לעשות, ילווה אתכם בהכנת התצהירים ומסירתם בבית המשפט וכמובן גם ידאג להקפיא הליכים משפטיים נגדכם והוצאה לפועל עד להחלטת בית המשפט בתיק שלכם.

הצלחות והמלצות:

כיצד לבחור את עורך הדין?

כדי לבחור עורך דין חדלות פירעון תל אביב יש לשים לב למספר דברים:

  • התמחות בתחום – חשוב לוודא שהמשרד מתמחה בפשיטות רגל וחדלות פירעון. ההליכים המתנהלים בהקשר של הוצאה לפועל הם מורכבים מאוד. ישנם גם לא מעט שינויים בחקיקה או תוספות, כשחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא דוגמה לכך.
  • המלצות – בדקו את ההמלצות אודות המשרד, תיקי עבר מוצלחים ועוד.
  • נוחות – בסופו של דבר הכימיה עם עורך הדין שלכם תהיה קריטית להליך זה. מדובר בהליך שאינו נעים לחייב והוא גם צריך לחשוף מידע רב מחייו האישיים, מצבו הכלכלי, חובותיו ועוד.

אם אתם זקוקים לעורך דין חדלות פירעון תל אביב שיסייע לכם לחזור לחייכם כפי שהיו לפני הכניסה לחובות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

גם לכם מגיע
לישון טוב בלילה

צרו קשר עם עו"ד שלי גרשט:

שתפו תוכן זה:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
צרו קשר עכשיו