עורך דין מזונות בראשון לציון

לרוב,  משלם מזונות הילדים כאשר דרכי זוג נפרדות הוא אב המשפחה. תשלום המזונות מועבר עבור רווחת ילדי בני הזוג. אך מה קורה במקרה ובו אב המשפחה לא מעביר את תשלום דמי המזונות עבור ילדיו? א אתם מתגוררים באזור המרכז, פניה אל עורך דין מזונות בראשון לציון היא הפתרון המתבקש כאשר מקרה מסוג זה מתרחש, בכדי לגבות את תשלום דמי המזונות כסדרם. בעזרת עורך הדין יכולה אם הילדים שאינה מקבלת את תשלום המזונות לפתוח נגד האב תיק בהוצאה לפועל או לחילופין לפנות לביטוח לאומי להסדרת העניין. בכל אחת מהדרכים מומלץ להגיש את הבקשה באמצעות עורך דין מומחה בתחום. עורכת הדין שלי גרשט המתמחה בדיני הוצאה לפועל מייצגת בין היתר גם זוכות בתיקי מזונות בהוצאה לפועל ומול ביטוח לאומי.

מה חשוב לדעת על עורך דין דיני מזונות בראשון לציון?

ההסתכלות על חוב מזונות שנוצר כאשר אב אינו משלם את המזונות באופן מסודר וקבוע היא חמורה יותר מאשר בחובות אחרים. אם בצבירת חובותמכל סוג ניתן להיכנס להליכי הסדר החוב כמו חדלות פירעון, כשמדובר על מזונות ההתייחסות מחמירה הרבה יותר וכל עוד לא הוכח שאין האב מסוגל לשלם את חוב המזונות, הוא יהיה מחויב להסדיר את חובו מול האם.  כאמור, באפשרותה של האם לפתוח תיק בהוצאה לפועל או לפנות למוסד לביטוח לאומי אשר משלםאת דמי המזונות במקום האב ובמקביל פותח כנגדו תיק בהוצאה לפועל. עורךך דין מזונותבראשון לציון אובכל מקום אחר ימליץ על פי המקרה הספציפי באיזו דרך כדאי לפעול כדי לקבל את הכספים שלא שולמו במסגרת המזונות ולהבטיח כי מעתה ואילך ישולמו דמי המזונות כסדרם.

סיכום דבר

אומנם ניתן לפעול גם לבד כאשר דמי המזונות אינם משולמים, אך הדבר לא מומלץ. כדאי להסתייע בעזרה מקצועית משפטית שתוכל להנחות את הזוכה כיצד לפעול בכדי לקבל באופן תדיר את דמי המזונות עבור ילדיה. משום כך רצוי לפנות אל משרד עורכי דין בקיא ומתמחה בתחום דיני הוצאה לפועל ותיקי מזונות בפרט. כדאי לעשות בדיקה לגבי עורך הדין, לוודא שהוא מתמחה ומתמקד בתחום ההוצאה לפועל עם דגש על חוב מזונות ושטיפל בתיקים דומים בהצלחה. עורכת הדין שלי גרשט הינה עורכת דין בעלת ניסיון עשיר ומקצועיות רבה המלווה את הלקוח ביחס אישי לאורך כל הדרך. מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ ולפנות בכל שאלה.

גם לכם מגיע
לישון טוב בלילה

צרו קשר עם עו"ד שלי גרשט:

שתפו תוכן זה:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
צרו קשר עכשיו