עורך דין חדלות פירעון בחדרה

משרד עורך דין חדלות פירעון בחדרה

הליך חדלות פירעון הוא הליך המתבצע מול לשכת ההוצאה לפועל עד לחובות בסך 150,000 ש"ח או בבית המשפט בהתאם לגובה החוב, ולמעשה מחליף ובא במקום הליכי פשיטת רגל הישנים. משמעות הליך חדלות פירעון, הוא אי יכולתו של אדם להחזיר את חובותיו לנושים, ועל כן בעזרת הליך חדלות פירעון מותאמת לו תוכנית לשיקום כללי לצורך התמודדות עם החובות וללא ריביות. באמצעות הליך חדלות פירעון, ניתן לחייב עיכוב הליכים בתיקי ההוצל"פ וכן הגנה על משכורותו וניהול חשבון בנק תקין וכל זאת בהליך קצר של 12 חודשים בלבד. על כן הדרך הנכונה והבטוחה לעשות זאת היא להסתייע בעזרה מקצועית של עורך דין חדלות פירעון. אם אתם מחפשים עורך דין חדלות פירעון בחדרה, עורכת הדין שלי גרשט היא מומחית בתחום ובעלת ניסיון של מעל 13 שנים בהן ייצגה חייבים בעשרות תיקים וסייעה ללקוחות רבים למחיקת חובות ובזמן קצר, תוך ליווי מקצועי ואישי.

עו"ד לחדלות פירעון בחדרה, עו"ד שלי גרשט, מייצגת בכל הארץ ולקוחות באזור חדרה והסביבה באפשרותם לנהל את ההליך בתחום השיפוט בו שייך הליך חדלות פירעון בחדרה, בעיר חיפה.

חדלות פירעון היא הליך המתבצע מול לשכת ההוצאה לפועל ומקביל למעשה להליך של פשיטת רגל. משמעותה של חדלות פירעון, היא אי יכולתו של אדם להחזיר את חובותיו לנושים, פשוטו כמשמעו. זאת כמובן כאשר מדובר בחייב אשר בתמימותו נקלע לתסבוכת כלכלית זו ומבקש עזרה וסיוע לצאת מן הפלונטר הכלכלי אליו נקלע. על כן הדרך הנכונה והבטוחה לעשות זאת היא להסתייע בעזרה מקצועית של עורך דין חדלות פירעון. אם אתם מחפשים עורך דין חדלות פירעון בחדרה, עורכת הדין שלי גרשט היא מומחית בתחום ובעלת ניסיון של מעל 12 שנים בהן ייצגה לקוחות רבים וסייעה להם להגיע למצב של מחיקת חובות ובזמן קצר.

הצלחות והמלצות:

כיצד למצוא עו"ד חדלות פירעון בחדרה?

אם נקלעתם למצב כלכלי אשר בו מופעלים נגדכם הליכים בהוצאה לפעול, ואינכם מצליחים להחזיר את החובות, עורך דין חדלות פירעון בחדרה או אזר מגוריכם, יוכל להביא לכך שתיכנסו אל הליך חדלות פירעון באופן חלק ככל האפשר ובמינימום בירוקרטיה, וגם שתעברו את ההליך עד קבלת ההפטר שיפטור אתכם מן החובות בדרך ידידותית ככל האפשר. בשל מורכבות התהליך חשוב לבדוק מספר דברים לפני בחירת עורך הדין. חשוב ביותר לוודא שזהו תחום ההתמחות של עורך הדין. ענייני הוצאה לפועל הם מורכבים מאוד, כוללים חוקים, גם חוקים חדשים יחסית כמו חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי ולכן על עורך הדין להתמקד בתחום זה. כך יהיה מעודכן בכל שינוי שמתרחש בו. בנוסף, כדאי לבדוק שמדובר על עורך דין ותיק ובעל ניסיון רב בייצוג בתיקים הדומים למקרה שלכם. פרמטר נוסף בבחירת עורך הדין שחשוב לא פחות הוא התחושה הכללית שלכם מול עורך הדין, האם אתם מרגישים איתו בנוח והוא משרה ביטחון. הדבר קריטי במיוחד בתחום הוצאה לפועל, נושא רגיש עבור כל אחד שנפתח נגדו תיק בהוצאה לפועל.

נגן וידאו

סיכום דבר

בחירת עורך דין חדלות פירעון בחדרה ובכלל היא בעלת השפעה רבה ביותר על הדרך בה יוסדרו החובות ויהיה תהליך חדלות פירעון. לכן זו בחירה שיש לבצע בצורה מושכלת ולא מתוך קלות ראש. אמנם הגעתם להליך זה בשל העובדה שנכנסתם לבעיית חובות קשה אך מחיר זול כמובן אינו סיבה לבחור באותו עורך דין. כפי שציינו ישנם פרמטרים אחרים שיש לבחון היטב. אם ברצונכם להרגיש בטוחים ולדעת שאתם נמצאים בידיים טובות, עורכת הדין שלי גרשט הינה מומחית בתחום חדלות פירעון והחזר חובות אשר במשך- 12 שנים הצליחה לעזור לרבים מלקוחותיה . היא תשמח לסייע גם לכם. מוזמנים לקבוע עמה פגישת ייעוץ.

גם לכם מגיע
לישון טוב בלילה

צרו קשר עם עו"ד שלי גרשט:

שתפו תוכן זה:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
צרו קשר עכשיו