עורך דין פשיטת רגל במרכז

חוסר היציבות הכלכלית שישנה בכל העולם בשנים האחרונות, עם דגש על תקופת הקורונה והפוסט קורונה הביאה לכך שרבים נאלצו לסגור את העסק או פוטרו מעבודתם. כך מצאו את עצמם רבים עם חובות כבדים ואף להכריז על עצמם כפושטי רגל על מנת להסדיר את עניין החובות ואף להביא למחיקת חובות. בשנת 2018 נחקק חוק חדלות פירעון ושיקום ככלי שמקל מעט על הנמצאים במצב זה. חדלות פירעון מקבילה לפשיטת רגל עם שינויים כאלה ואחרים בתהליך. אם נקלעתם למצב כזה פנו אל עורך דין פשיטת רגל במרכז שהוא בעל ניסיון ויוכל לסייע.  עורכת הדין שלי גרשט, מתמחה בתחום הוצאה לפועל בהצלחה רבה ומסייעת ללקוחות רבים שמחקו את חובותיהם בתום התהליך.

הדרך לצאת מן החוב עם עו"ד פשיטת רגל במרכז

כאשר אדם אשר נקלע לחובות נעזר בשירותיו של עורך דין פשיטת רגל במרכז, ההליך יהיה נוח וקל יותר עבורו. לא סתם ישנו החוק של פשיטת רגל. מטרתו של החוק לעזור לחייב המבקש באמת ובתמים לחלוטין לסיים את כל חובותיו. באמצעות ההליך החייב אינו פועל עוד מול כל נושה ונושה בנפרד אלא תיקיו מאוחדים לתיק אחד מרכזי כך שכל נושה מקבל החזרים באופן שווה אלא אם ישנה קדימות לנושה מסוים מסיבה מוצדקת. במסגרת החוק החדש של חדלות פירעון ושיקום כלכלי ניתן דגש לא רק להסדרת החובות אלא גם לשיקום הכלכלי שיעבור החייב והחזרתו למסלול. ישנה הפרדה בגוף המטפל בין חובות עד גובה של 150,455 ₪ בהם מטפלת לשכת ההוצאה לפועל לבין תיקים בהם החובות גבוהים מסכום זה ומתנהלים בבית המשפט. כך או כך, עורך דין פשיטת רגל במרכז ילווה אתכם בתהליך בשני המקרים.

סיכום דבר

כניסה לחובות אינה עניין קל לחייבים. רובם גם אינו נמנע מתשלום בכוונה תחילה אלא בתום לב.  לכן, החוק במדינת ישראל בא לקראת החייבים אשר חובותיהם הולכים וגדלים אל מול הנושים השונים, כאשר כל רצונם הינו לסיים את החובות ולצאת מהם. בעזרת סיועו של עורך דין פשיטת רגל במרכז, אכן ניתן לעשות זאת צעד אחר צעד. עורכת הדין שלי גרשט המתמחה בתחום פשיטת רגל והסדרי חוב מזה – 12 שנים ברציפות ובהצלחה מרובה. מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה או בקשה.

גם לכם מגיע
לישון טוב בלילה

צרו קשר עם עו"ד שלי גרשט:

שתפו תוכן זה:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
צרו קשר עכשיו