עורך דין הוצאה לפועל בחדרה

משרד עורך דין הוצאה לפועל בחדרה

משרדה של עורכת דין שלי גרשט ממוקם בחדרה בבניין קורן 2 בכתובת אחד העם 9 חדרה, במרכז העיר, סמוך לבית המשפט וכן משרד עורכי דין נוסף בבני ברק. עורכת דין שלי גרשט בעלת 12 שנות ניסיון ומקצועויות רבה בייצוג חייבים בחדלות פירעון- פשיטת רגל והוצאה לפועל וכל הקשור לכך (ייצוג זוכים, ייצוג חייבים, איחוד תיקים חדלות פירעון, עיכוב יציאה מהארץ, ביטול עיכוב יציאה מהארץ, עיקולים, מזונות ייצוג זוכים ועוד). במידה ואתם מחפשים משרד עורכי דין המתמחה בנושא חדלות פירעון – פשיטת רגל בחדרה או משרד עורכי דין המתמחה בהוצאה לפועל בחדרה, וזקוקים לייעוץ מקצועי, ניתן לפנות בכל שעה באמצעות טופס יצירת קשר. משרד נוסף של עורכת דין שלי גרשט נמצא גם בעיר בני ברק וניתן לקבוע פגישות במשרד בבני ברק.

עו"ד המתמחים בתיקי הוצאה לפועל

במידה ואתם מחפשים עורך דין מומחה לפשיטת רגל בחדרה או עורך דין מומחה בהוצאה לפועל בחדרה, ניתן לפנות לקבלת ייעוץ וסיוע. על מנת לקבוע פגישה עם עורך דין שלי גרשט בחדרה או במרכז מוזמנים ליצור קשר בטלפון: 052-8633093 או שילחו ווטסאפ.

תפקידו של עורך דין הוצאה לפועל הינו לפעול בכדי לסייע לחייב להסדיר את חובותיו בדרך הנוחה ביותר האפשרית. כמו כן הוא גם מייצג את הנושים כך שיוכלו לקבל את הכספים המגיעים להם במהירות וביעילות. עורך הדין בקיא בחוקים שישנם בנושא כך שהדבר יתבצע תוך כדי מיצוי הזכויות הקיימות לכל אחד מן הצדדים. ישנה חשיבות רבה לידע ולניסיון של עורך הדין בתחום ובכל ההליכים והדרכים להסדר שישנן. כך, אם אתם מחפשים עורך דין הוצאה לפועל בחדרה או בכל מקום אחר אל תתפשרו ואל תבחרו את עורך הדין בפזיזות. לדבר יש משמעות רבה והשפעה על הדרך בה יסתיימו ההליכים וההסכם שיוסדר. עורכת הדין שלי גרשט היא מתמחה בתחום דיני ההוצאה לפועל ומחיקת חובות. משרדה עוסק מעל ל-12 שנים בתחום מורכב זה ומאחוריו תיקים רבים של מחיקת חובות, הליכי התנגדות לביצוע שטר או סכום קצוב והליכי חדלות פירעון שהסתיימו בהצלחה.

עורך דין הוצאה לפועל בחדרה – כיצד יוכל לסייע לכם?

ישנם לא מעט חוקים ודינים ותקנות המתקיימים בתחום ההוצאה לפועל, כאשר מי שיכול לפעול בתוך אותם תיקים הוא עורך דין הוצאה לפועל אשר מכיר היטב את התחום. עיקר פעולות המתבצעות אל מול ההוצאה לפועל היא באמצעות הגשת בקשות לרשם ההוצאה לפועל הפוסק את החלטתו בכל הגשת בקשה של הליך. בין הפעולות שבהן יוכל עורך דין הוצאה לפועל בחדרה לסייע נמנות:

הגשת בקשה לכניסה להליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי, הליך חדש יחסית שעליו הוחלט בשנת 2019. מטרתו היא לאפשר לחייב להסדיר את חובותיו בדרך הנוחה ביותר אשר תאפשר לו במקביל לש את חייו ולחזור למסלול חיים פעיל ויצרני.

הליכים המתבצעים במסגרת הסדר החוב כמו פירוק חברה במקרים מסוימים. עורך דין הוצאה לפועל יכול להיות מומחה גם בהליכי פירוק חברה בשל העובדה שפעמים רבות הדבר נדרש על מנת להסדיר את החוב.

הליכי התנגדות לביצוע שטר או סכום קצוב: ישנן טענות שונות שיכול החייב להעלות על מנת למנוע ביצוע שטר (כמו שיק). עו"ד מומחה בתחום ייצג אותו גם בהליך זה.

ייצוג זוכים עד להסדרת החובות המגיעים להם: אמנם עדיפה ההתנהלות מול רשת הגביה והאכיפה בתוך זוכה שאמור לקבל כספים ולא בתור חייב, אך גם כאן התהליך יכול להיות מסורבל מאוד ונדרש עורך דין מקצועי שיעמד לצד הזוכה וידאג לכך שיקבל כספים ולא ישכח במסגרת הסדר החוב שמתגבש מול החייב

לקבל את הליווי המקצועי הטוב ביותר

בעזרת עורך דין הוצאה לפועל, ניתן להתגבר על בעיית חובות שהצטברו במשך שנים ונגררים תקופת זמן ארוכה. חשוב לא להקל ראש בעניין ולעשות חיפוש מקיף עד החלטה מיהו עורך הדין שיעמוד לצידכם וייצג אתכם, וזאת בין אם אתם החייבים ובין אם הזוכים. בחרו עורך דין מקצועי ובעל ניסיון רב אשר טיפל בהצלחה במקרים הדומים למצב שלכם ובדקו גם את הפן האישי החשוב לא פחות על מנת לעבור תקופה לא פשוטה זו. מחפשים עורך דין הוצאה לפועל בחדרה וסביבתה? מוזמנים ליצור קשר עם עורכת הדין גרשט והיא תעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה

גם לכם מגיע
לישון טוב בלילה

צרו קשר עם עו"ד שלי גרשט:

שתפו תוכן זה:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
צרו קשר עכשיו