עורך דין לענייני הוצאה לפועל

הוצאה לפועל הוא גוף שהמחשבה עליו מרתיעה. כל עוד הכל בחיי אדם תקין לא אמור להיות לו קשר להוצאה לפועל, לחות לא בתור חייב. הבעיה מגיעה כאשר אנשים נקלעים לחובות מפני שלא ידעו לתכנן נכון את ההוצאות הכספיות והכלכליות שלהם וצברו חובות. כאשר הם ניצבים מול נושים המבקשים להחזיר את חובם באמצעות פתיחת תיק בהוצאה לפועל הדבר גורם לפחד של ממש אצל רבים\ בייחוד כאשר מתחילים להינקט צעדים כמו עיקולים וצעדי אכיפה נוספים. עורך דין לענייני הוצאה לפועל יכול לסייע לכל מי שנקלע למקום בו מופעלים כנגדו הליכי הוצאה לפועל והוא רוצה להסדיר את העניין בצורה הנוחה לו ביותר, בין אם זהו איחוד תיקי ם או כניסה להליך חדלות פירעון. משרדה של עורכת הדין שלי גרשט מתמחה בתחום הוצאה לפועל, חדלות פירעון ומחיקת חובות ומעניק שרות אישי ומקצועי לכל לקוח.

כיצד יכול לעזור עורך דין לענייני הוצאה לפועל?

כאשר מופעלים הליכים של הוצאה לפועל כנגד חייב, יכול עורך דין לענייני הוצאה לפועל לפעול במסגרת החוק הקיים בכדי לבטל את אותם הליכים. כמו כן מתפקידו של עורך הדין היא כאשר אדם נכנס להליך פשיטת רגל או חדלות פירעון , לנהל משא ומתן על הזוכים בכדי להביא לידי מחיקת חלק מן החובות הקיימים. כאשר קיימים תיקים של תיקי מזונות בהוצאה לפועל, יכול עורך דין לענייני הוצאה לפועל לפעול בכדי שתשלום המזונות ישולם במועדו ובאופן שוטף. עורך דין לענייני הוצאה לפועל מייצג את החייב ומעניק לו ליווי וייעוץ משפטי שחיוני ביותר עבורו משום שלא פעם ישנם הליכים מורכבים המצויים בתיק בנוסף לקשיים הרגים בו מצוי החייב הן מן הפן הכלכלי, ומן הפן הנפשי. לדוגמה, אחד ההליכים מול הוצאה לפועל בו מייצג  עורך הדין את הלקוח הוא התנגדות לביצוע שטר או סכום קצוב: התנגדות לכך שסכומו של שיק שלא כובד יכלל בתוך כל החובות שבתיק. זאת מסיבות כמו זיוף אותו שיק או היעדר תמורה.

סיכום דבר

תפקידו של עורך דין לענייני הוצאה לפועל היא לפעול למען קהל לקוחותיו אותו הוא מייצג בין אם זה חייב שנקלע לתסבוכת כלכלית ממנה הוא מנסה להיחלץ, ובין אם זהו זוכה אשר רוצה שהכספים המגיעים לו אכן ישולמו ויוחזרו. הדבר נכון גם לגבי מזונות אשר מחויב בהם אב המשפחה בכדי לשלם עבור רווחת ילדיו. בכל מצב בו אתם נמצאים בהליכים מול רשם ההוצאה לפועל או בית המשפט בהקשר של חובות, פנו אל עורך דין מומחה בתחום שמכיר היטב את כל החוקים והעדכונים בנושא. עורכת דין שלי גרשט היא עורכת דין שזהו תחום ההתמחות שלה והיא מלווה לקוחות רבים בהצלחה גם בהליכים מורכבים ביותר.

גם לכם מגיע
לישון טוב בלילה

צרו קשר עם עו"ד שלי גרשט:

שתפו תוכן זה:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
צרו קשר עכשיו