עורך דין הוצאה לפועל מזונות

חלק משמעותי מהסכם הגירושין כולל תשלום דמי מזונות המוטל במקרים רבים  על אב המשפחה. כאשר אב המשפחה איננו משלם את דמי המזונות שלו עבור ילדיו, מתעוררת בעיה וישנו צורך לפעול כנגד עניין זה במהירות. עורך דין הוצאה לפועל מזונות יעשה כל שנדרש כדי לייצג את הזוכה, במקרה הזה אם ילדיו וגרושתו של החייב או לחילופין את החייב וזאת בכדי לאפשר את תשלום דמי המזונות באופן קבוע ורציף. פנייה אל משרדה של עורכת הדין שלי גרשט, תוכל להועיל לכם בשל היותה בעלת ניסיון מוכח של – 12 שנים בהם עזרה ללקוחות רבים במקצועיות , יחס אישי נגישות וזמינות סביב לשעון.

מהו תפקידו של עו"ד הוצאה לפועל מזונות

מצב זה בו אב המשפחה חדל לשלם את דמי המזונות שלו עבור ילדיו נחשב כדבר שאיננו תקין בעיני החוק, ועל כן מחויב הוא על פי חוק לשלם את דמי המזונות שלו. אך מה קורה כאשר בכל זאת דמי המזונות אינם משולמים? ישנן דרכים לפעול בכדי שהחייב ימשיך לשלם את דמי המזונות שלו ולדאוג בכך לרווחתם של ילדיו עד הגיעם לגיל- 18:

  • הגשת בקשה אל ביטוח לאומי: כאשר מוגשת בקשה זו לביטוח לאומי והיא מאושרת, ביטוח לאומי משלם את דמי המזונות עבור הילדים, אך במקביל הוא פותח תיק בהוצאה לפועל בו הוא מפעיל הליכים בכדי לאלץ את החייב לשלם את חוב דמי המזונות שלו
  • פניה ישירה אל הלשכה להוצאה לפועל: בהליך זה נפתח תיק הוצאה לפועל ובמסגרתו דורשת האם וגרושתו של החייב את סכום הכסף המגיע לה, אותם דמי מזונות שלא שולמו. כאשר במשך 12 ימים רצופים החייב איננו משלם את דמי המזונות, יכולה הזוכה לנקוט בהליכים כנגד החייב.

דרישת חוב מזונות- בעזרת עורך דין מומחה בתחום

פעולותיו של עורך דין הוצאה לפועל מזונות מאפשרת לזוכה ובעיקר לילדיו של החייב להמשיך לקבל את דמי המזונות שלהם עד הגיעם לגיל -18. כאשר אין החייב מראה סימנים כי הוא עומד לשלם את דמי המזונות שלו במשך- 12 ימים, רשאית אם הילדים לפעול בתיק מזונות הוצאה לפועל בכדי להשיב את תשלום דמי המזונות בעזרת עורך דין. גם הדרך האחרת הכוללת פניה אל ביטוח לאומי  דורשת ייצוג של עורך דין מומחה בתחום מול המוסד לביטוח לאומי.

הגרוש אינו משלם את דמי המזונות? אתם הצד החייב וצריכים להסדיר את החוב שהצטבר?   מוזמנים ליצור קשר עם עורכת הדין שלי גרשט המומחית בתחום הוצאה לפועל ומחיקת חובות כולל של מזונות. היא תעמוד לשירותכם בכל שאלה או בקשה.

גם לכם מגיע
לישון טוב בלילה

צרו קשר עם עו"ד שלי גרשט:

שתפו תוכן זה:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
צרו קשר עכשיו